Hyppää sisältöön

Ulkoilupäivä Karhulaavulla 20.5.2026

Sydänviikolla 20.5.2026 kokoontui noin 80 innokasta osallistujaa sydänyhdistyksen ja eläkeyhdistyksen yhteiseen ulkoilupäivään Karhulaavulle. Antti Laukkonen ja Anneli Murto toivottivat kaikki tervetulleiksi, jonka jälkeen Kimmo Tuomi veti lämmittelyjumpan ennen kävelylenkkiä. Kävelyn jälkeen tutustuttiin sydänyhdistyksen kokoamaan sokeripalanäyttelyyn. Osallistujat saivat opastusta myös Anne-nuken ja sydäniskurin käyttöön. Eläkeyhdistyksen miesten paistamat makkarat maistuivat aurinkoisessa ulkoilmassa. Yhdistyksemme yhdessä Ankkureiden kanssa sponsoroivat makkaratarjoilun. Oikein sydämelliset kiitokset osallistuneille sekä erityisesti kiitokset Alajärven sydänyhdistykselle ja Alajärven Ankkureille!