Hyppää sisältöön

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin jäsenkirje 5/2026

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin jäsenkirje 5/2026

Aurinkoista ja virkistävää kesäkuuta kaikille teille Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin jäsenille! Vauhdikas ja toiminnantäyteinen kevätkausi alkaa olemaan takanapäin ja kesä on vihdoin saapunut. Monille se tarkoittaa mökkeilyä, matkoja, aikaa lastenlasten kanssa tai vaikkapa vain olemista ja lepäämistä. Toiminnanjohtajana ja piirin puolesta tahdon kiittää teitä kaikkia siitä, mitä teidän jäsenyytenne, aktiivinen osallistuminen ja yhdistysten toiminnan tukeminen merkitsee. On merkityksellistä todeta, että ilman teitä ei olisi meitä eikä meidän yhdistyksiämme – kiitos siis, että olet!

Liitteenä olevassa jäsenkirjeessä on jälleen runsaasti ajankohtaisia ja tulevia teemoja. Vaikka kesä on rauhoittumisen ja levonkin aikaa, niin yhdistykset ja piiri tarjoavat monipuolista ohjelmaa pitkin kesää. Syksylle on niin ikään monenlaista tulossa, joten nyt on hyvä merkitä kalentereihin sisältöjä, joihin voi sitten tarttua joko kesällä tai sen jälkeen. 

Toivottavasti kesä tuo teille mukanaan iloa, yhteisiä hetkiä, levon hetkiä sekä ennen kaikkea voimia syksyyn ja arkiseen aherrukseen.

Jäsenkirjeen pääset lukemaan kokonaisuudessaan täältä: https://etela-pohjanmaa.elakeliitto.fi/wp-content/uploads/2026/06/Jasenkirje5_2026.pdf

Kesäinen runo vielä teille kaikille:

Kuink onkaan kesällä ihana elää,
kun aurinko kirkkaana loistaa
ja lintusten laulu, kun ilmassa helää.
Se murheet mielestä poistaa.
Ei kesäiltojen vertaista,
on auringonlasku niin herttaista.

Kuin ihanin soitto ilmassa sois.
Sitä kuuntelen, kuuntelen vain.
Mä tahtoisin kauas, kauas pois.
Mistä kaipuun mä tän sain?
Kun kesästä nauttia vain saa,
luonto on kuin ihanin sadun maa.

Kirjoittanut Aini Kamppinen (1941)


Seuraava jäsenkirje lähetetään elokuussa.

Kesäisin terveisin:
Tommi Kamppinen
etela-pohjanmaa(at)elakeliitto.fi
p. 050 414 6699

Jaa tämä artikkeli